2010-12-14
 09:31:03

GUBBEN I LÅDAN


Inget jobb idag så jag hoppas verkligen på att det blir något imorn eller senare i veckan. För under "lovet" kommer jag antagligen inte kunna jobba då jag förhoppningsvis åker till Stockholm ett par dagar. De blir inte förens efter jul i så fall.

Eftersom jag inte jobbar idag ska jag nog ta itu med min sista julklapp, så har jag de gjort. Måste titta lite efter ett par nya vinterskor också, mina läcker ju in! Inte okej. Jag hade spanat in ett par helt underbara skor men de är tydligen slut överallt. Synd, för jag gillade verkligen dem.

Lägger upp min absoluta favorit låt just nu. Den spelas om och om och om igen...



emmi

Hej! Allt bra? :) kram



PUBLICERAT: 2010-12-15, 19:44:11 | URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: