2010-12-17
 18:06:00

PLUGGA ENGELSKA?


Just nu står jag inför ett litet problem. Sökte in till några engelska kurser på universitetet nu till våren och har kommit in på en grundkurs. En kompis till mig läste den nu i höst och sa att det var helt ok. Frågan är bara om jag skulle orka läsa bara engelska. Det var ju okej när man gick i skolan för då hade man ju många andra ämnen också, men bara engelska? hmm. Måste ialla fall bekräfta min ansökan senast på måndag. Sen om jag tackar jag kan jag ju fortfarande hoppa av senare. Jag måste helt klart tänka på saken och så får vi se vad det kommer bli av mig.

Förövrigt längtar jag tills jag ska köpa mig en systemkamera så jag kan börja ta bilder igen! Denna bilden tog jag förra vintern men en lånekamera från skolan. Sån lyx att få låna den! Köper mig nog en efter jul förhoppningsvis.♥




veronica

Jättefin blogg du har :)

Jag gillar din header.



PUBLICERAT: 2010-12-17, 19:57:48 | URL: http://missfancydream.blogg.se/
emmi

svar: jo samma här :)

var gärna med i min helgens blogg tävling! kramar



PUBLICERAT: 2010-12-17, 22:15:54 | URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: