2010-12-30
 21:46:02

101230


Jag har haft några sköna dagar i Stockholm och kom hem idag igen. Det är så himla skönt att åka bort och få lite semesrer från allt. Det var inte förens jag kom hem jag insåg att imorgon är sista dagen på detta året. Känns både skönt och lite små läskigt. Tiden går alldeles för fort! Jag minns förra nyår som om det bara var för någon vecka sen. Men samtidigt är det ju en ny början.

Måste skriva ner mina mål för 2011 ikväll elle imorgon. Mina mål för detta året lyckades jag hålla rätt bra faktsikt. Mitt största mål var att ta körkort, och det gjorde jag ju! Jag är så stolt över mig själv för det. 2011 kommer handla mycket om jobb och utbildning för min del. Ska försöka hitta något jag verkligen vill göra och söka utbildning till hösten. Jag vill inte skjuta upp det för länge.

Nu ska jag göra mig i ordning och förhoppningsvis få lite sömn. Imorgon blir det att välja outfit och sen bär det av till Johan ♥

Har jag sagt att jag älskar Stockholm?

Bilden är tagen av mig och lånas vid min tillåtelse



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: