2010-11-14
 13:00:20

BYTT DÄCK


Jag fick en sån underbar kommentar, från en tjej som heter Linda som skrev att jag skulle fortsätta blogga för att hon går in varje dag och kollar. Så himla glad blev jag! ♥

Förut hjälpe jag pappa byta däck på bilen. Man lär sig något nytt varje dag och dehär ska jag verkligen komma ihåg. Jag vill inte be någon om hjälp varje gång jag ska byta däck eller lämna in den på verkstad och låta dem göra det. Never in my life. Det är faktiskt rätt kul att fixa med bilen. Funderar på att köpa carlashes till bilen och det skulle inte vara helt fel med lite kristalleyeliner heller!


Hur sött är det inte? ♥


Carro

Jag går också in på din blogg varje dag och kollar! Haha :D Det är jag Caroline Sartfalk om du minns mig..? Vi har ju setts några gånger :) tycker din blogg e skit söt! synd att du inte bloggar mer :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: