2010-11-23
 11:37:50

RASTLÖS


Jag börjar tröttna ganska rejält på mitt liv förtillfället. Jag vill bara jobba och tjäna pengar, kunna spara och flytta hemifrån. Jag vill så himla gärna ha min egna lilla lägenhet. Få inreda och fixa hur man vill. Åh vad jag längtar!
Hoppas på ett jobb snart så att pengarna börjar rulla in. För just nu har jag ingenting. Eller jag har, men de ska användas till födelsedagspresnet till pojkvännen samt julklappar. Det blir alltså inga nöjen för mig förens i januari I think. Ingen bio, ingen utgång, ingen spontanshopping. Ingenting. Tråkigt men såäre. Och jag börjar känna mig redigt rastlös.

Nu ska jag ut och gå en sväng och hoppas på bättre tider.


Ida

Hej, hur har din dag varit? :)



PUBLICERAT: 2010-11-23, 16:27:53 | URL: http://ipeterson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: