2010-11-12
 10:00:40

autumn.


Hela veckan har jag gått och varit så himla förkyld, men nu äntligen börjar det släppa. Vilket är tur för nästa vecka ska jag ju börja mitt nya hälsosammare liv. Vilket innebär att jag ska träna mer och bara äta sötsaker på helgen. Det är synd bara att man inte har någon större lust att gå ut och gå nu förtiden. Vädret är ju bara för äckligt. Regn och blåst, inte sådär supertrevligt om man säger så. Fast det kanske är det som är bra med hösten och vintern, att man får sitta inne och mysa fram en film eller bara sitta i soffan med en stor kopp te och titta ut genom fönstret?


Bilden är tagen av mig och lånas vid tillåtelse.


linda

fortsätt blogga! går in varje dag för att kolla om du har skrivit.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: