2010-11-19
 22:14:58

mysig fredag ♥


Har haft en riktigt lugn dag men städ och så blev det en sväng till stan. Jag blir så himla jul sugen när man går i affärerna och ser alla julsaker. Även om de alltid börjas så himla tidigt i affärerna och detta är nog första gången jag längtar efter jul och massa snö. Det är så himla mysigt och det är just vad jag behöver nu. ♥

Tittade på idol förut och detta var första gången det var riktigt svårt att gissa vem som kommer åka ut. Annars brukar jag gissa ganska bra men idag har jag verkligen ingenaning för alla var superbra! Min fredag har alltså varit supermysig, det enda som är problemet är att min sötnos saknas, men jag får träffa honom imorn ♥


Ida

fin blogg :)



PUBLICERAT: 2010-11-20, 02:14:05 | URL: http://ipeterson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: