2011-02-14
 21:12:10

DAY 14 - Roligast idag


Idag har det inte hänt något sådär jätteroligt, förutom att jag hämta älsklingen på jobbet. Det var supermysigt och kul att köra... ett tag sen jag gjorde det nu. Dagen på jobbet gick ruskigt fort, vilket i och för sig var rätt skönt då jag varit så trött idag. Ska nog nana mig snart tror jag. Men först ska jag skicka iväg någrs jobbansökningar till (fick iväg några tidigare idag också, wie)



Emmie

sv: Idag har jag tagit det lugnt, umgåtts med min mamma och talat om för vännerna hur mkt de betyder för mig ;) Allt väl med dig då? :)



PUBLICERAT: 2011-02-14, 21:51:25 | URL: http://emmiev.blogg.se/
BEAUTY SECRETS Matrix-tävling!

Hoppas du hittar ett bra jobb sötnos!

Håller också på och söker, skulle behöva ett fulltidsjobb..!

det är inte lätt att hitta.



Ha en trevlig kväll!<3

kram:)



PUBLICERAT: 2011-02-15, 16:48:21 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: