2011-02-15
 19:00:18

DAY 15 - Mina drömmar...


Jag har alltid varit en riktigt drömmare. Jag har drömt om det mesta om man säger så. Just nu ser mina drömmar ut så som att jag vill hitta mitt drömjobb. Något jag verkligen, verkligen vill! Som jag vill utbilda mig med och sen med ett leende gå till jobbet. En annan dröm just nu är att få komma ut och resa. Som två av mina bästa vänner, de lämnar Sverige om ungefär en vecka. Meningen var att jag egentligen också skulle hängt med men jag fick inte ihop tillräckligt med pengar. Så jag hoppas någon annan vill ut och backpacka med mig senare.

Sen vill jag så himla gärna flytta hemifrån, men vem vill inte det lixom? Jag har redan en bild i huvet om hur jag vill att min lägenhet ska se ut. Kanske blir inte den första lägenheten drömlägenheten men någon gång i livet kommer jag nog hitta den, hoppas jag.

Men min största dröm är nog ändå att få leva ett helt vanligt liv. Jag vill ha ett jobb jag gillar, den bästa pojkvännen man kan hitta (vilket jag redan har!), en lägenhet... och senare i livet vill jag gifta mig. I en vacker prinsessklänning. Sen vill jag ha två barn. Två underbara små barn. Jag är nog nöjd om jag får detta och att jag får resa lite då och då. Inte ha jättedålig ekonomi men den behöver heller inte vara skyhög.



Bilden är min och lånas endast vid min tillåtelse.



BEAUTY SECRETS Matrix-tävling!

Fina drömmar du har och realistiska!:)



sv Primer kostar 190,- och tar typ aldrig slut! Ett kap!:)



Kram<3



PUBLICERAT: 2011-02-15, 20:40:32 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
Emmie

sv: Bara fint här :) Händer det något roligt i morgon onsdag då? :)



PUBLICERAT: 2011-02-15, 21:03:08 | URL: http://emmiev.blogg.se/
D A H L È N

sv: tusen tack, de värmer verkligen! följ mig gärna via bloglovin om du känner för de :)



PUBLICERAT: 2011-02-16, 12:28:22 | URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: