2011-02-06
 19:00:55

DAY 6 - Vad är vänskap?


Vänskap är för mig är ungefär detsamma som kärlek fast att man inte behöver ha lika starka band till varandra. En vänskap kan vara med någon man bara hälsar på när man går förbi eller någon man stannar och pratar med en längre stund. Vissa vänner känner man mer andra mindre. Vissa vänner ringer man till när man är ledssen, glad eller bara vill prata av sig medan man inte alls delar sina innersta kännslor med andra. Men vänskap är nog bland det finaste som finns. Utan vänner vad skulle livet vara då? Vem skulle man dela alla minnen med?

Bilden nedan minns jag som om den var tagen igår. Den är från 2007 eller 2008 på mig och min absoluta bästa vän Johanna. Vi har kännt varandra sen sandlådan och även om vi inte alls ses lika ofta längre vet jag att hon alltid kommer vara vid min sida. Vi delar alldeles för många galna minnen för att det ska kunna ta slut. När vi var små brukade tillochmed folk komma fram och fråga om vi var syskon eller tvillingar. Själstvillingar är vi ialla fall! ♥


Bilden är tagen av mig och lånas endast vid min tillåtelse.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: