2011-02-02
 07:03:00

WEDNESDAY MORNING



Jag hatar verkligen att stressa på morgonen, gillar inte heller att gå upp tidigt. Hur jobbigt är det när man måste springa till bussen halvklar? Man känner sig inte sådär supersnygg som man vill göra. usch! Så känns det för mig varje morgon nu sen praktiken började. Gå upp klockan halv sju och åka en timma senare. Don't like it at all. Har kommit på ett litet trick för att det inte ska ta lika lång tid... dricka upp téet medans jag gör i ordning mej! Hur smart!? Jag gillar ialla fall jobbet, trivs så himla bra och alla är supersnälla! Nu är jag nästan helt säker på att det är i butik jag vill jobba. Men samtidigt går tankarna kring webbdesigner eller copywriter. Hmm. Får tänka mer på saken.

Har du något knep för att hinna med alla dina morgon rutiner?


Bilden är tagen av mig och lånas endast vid min tillåtelse.


BEAUTY SECRETS Tävling pågår!

det är svårt för mig, är så morgontrött! Jag brukar dricka min kaffe medan jag gör mig i ordning, annars skulle jag inte hinna:D

Kram:)



PUBLICERAT: 2011-02-02, 16:37:48 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: