2011-01-11
 12:15:57

2011-01-11 ♥


Fixade världens godaste lunch idag, en smoothie. Hade i lite bannan, hallon, blåbär, kiwi och yoghurt. Yammie! ♥
Har sprungit lite ärenden idag t.ex. på arbetsförmedlingen. Blev ju inte direkt glad när jag var där klockan nio och insåg att de inte öppnade förens tio. Så himla typiskt! Senare ska jag försöka fixa en praktikplats, hoppas verkligen jag får den!

Desstom har jag och min underbara pojkvän varit tillsammans 1 år och 10 månader idag. Helt sjukt vad tiden går fort. Och aldrig kommer jag att sluta älska honom. ♥


Bilden är tagen av mig och lånas endast vid min tillåtelse.



Sofia

Härligt, allt bra`?:)



PUBLICERAT: 2011-01-11, 12:45:19 | URL: http://aifoss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: