2011-01-05
 15:56:00

NÖJE SEN NYTTA


Först nöje sen nytta, så funkar jag. Nu har jag haft mitt roliga och måste därför skicka iväg några jobbsökning samt några ansökningar till praktikplatser. Det är väll inte direkt det roligaste man kan göra att sitta och skriva massa personliga brev. Men vill man ha ett jobb får man helt enkelt kämpa för att få nått.  

Längtar tills ikväll ialla fall för då ska jag till min fina pojkvän. Det är röd dag imorn så han är ledig, wie ♥
Vi ska in till stan en sväng och jag ska få min julklapp. Om jag längtar? Yes I do!


Bilden är tagen av mig och lånas endast vid min tillåtelse.


Nathalie @ Bloody Disgusting

Sett någon bra film på senaste som du kan tipsa om?



PUBLICERAT: 2011-01-05, 21:08:30 | URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: