2011-01-12
 11:19:27

TRÄNA


Ska strax iväg och träna hade jag tänkt, frågan är bara om man ska ta bilen eller bussen? Bilen är ju så himla mycket lättare förutom att jag nu måste borsta bort jättemycket snö och skrapa rutorna. Dessutom kommer jag säkert hamna i diket, för det är skithalt ute! Det blir nog bussen, hur segt det än känns.

Ska börja träna mer hemma också, har hittat en jättebra sida med övningar och allt sånt, kosttips.se. Står massa om hemma träning, kostråd och allt sånt man vill veta. Jag har lust att införskaffa mig ett litet löpband, så kan man stå framför tv:n tillexempel. Träningen blir nog mycket lättare då för då tänker man inte på att det blir jobbigt efter ett tag.



Sofia

Vad bra, det är bättre med mig iallafall. :)



PUBLICERAT: 2011-01-12, 12:48:05 | URL: http://aifoss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: