2011-01-02
 17:21:41

when I dream about it, I buy it


Sprang på stan en sväng idag och guess what, jag hittade ingenting som föll mig i smaken. Så himla konstigt, jag brukar alltid hitta hur mycket som helst. Fast det var riktigt längesedan jag blev "förälskad" i ett plagg, ett par skor eller en väska. När det nästa börjar pirra i magen när man ser de och inte kan sluta tänka på de, och om man inte köper de med en gång drömmer man ofta om de på natten och måste springa till affären nästa dag.

Måste ialla fall köpa nya byxor, underkläder och eventuellt en jacka. Passar bra eftersom jag fick en shoppingrunda i julklapp av min fina älskling. Bättre present kan man nog inte få.

Dessa skorna drömde jag om samma natt som jag såg dem. Jag var tvungen att köpa dem för i mitt huvud såg jag hur snygg och lång jag skulle bli i dem. Nu står dem mest på min klädhängare/skoställ, men fina är dem! ♥

Bilden är tagen av mig och lånas vid min tillåtelse.


Sara - Only me

sv kul att du e med snygging ! lycka till ;)<3

haft en bra daG?



PUBLICERAT: 2011-01-02, 18:12:09 | URL: http://ssasas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: