2011-03-12
 17:12:13

12:e Mars


Sitter i sängen och dricker lite te, tittar lite tv. Kom hem för ungefär en timme sen från min pojkvän. Vi åkte en sväng till Ikea och tittade lite. Tycker alltid det är lika kul att vara där. Då längtar man bara mer tills man ska flytta hemifrån. Det blev även en lite stund inne på Mediamarkt. 

Igår hade vi jättemysigt, åt på en lite restaurang och sen åkte vi till havet, precis som jag ville. Men vi stannade inte länga. Var verkligen jätteläskigt för att det var så mörkt. Men jag tycker det är mysigt att bara sitta i bilen när älsklingen kör. Bara sitta där och prata, lyssna på musik.

Nu ska jag titta lite mer tv och sen fixa något att äta...

Gammal bild från i sommras...


Bilden är tagen av mig och lånas endast vid min tillåtelse.




SANDRA - FOTO

allt bra eller ? :)



PUBLICERAT: 2011-03-12, 17:51:24 | URL: http://photosbysandrae.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: