2011-03-16
 16:36:06

HAPPINESS


Jag känner mig galet lycklig just nu. Det beror nog på vädret, nu känns det verkligen som att det kommer bli sommar och sol någon gång. Men vi får inte glömma en underbar vår först! Jag älskar våren så himla mycket. När gatorna torkar, snön försvinner, solen skiner, allt grus som ligger på vägarna så att det ryker när bilarna kör. I just love it!

Strax ska jag till bussen och åka in till stan och möta upp J. Vi ska gå lite på stan. Måste förbi HM och titta om de har fått in skorna jag bloggat om tidigare. Måste fixa till mig lite, bloggar mer när jag kommer hem!

Den här låten blir man också så himla glad av! Älskar introt!



mmautildah

Fin blogg , vad gör du :)?



PUBLICERAT: 2011-03-16, 20:44:27 | URL: http://mmautildah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: