2011-03-17
 10:02:00

I DID IT!


Gissa vad jag gjorde igår!? Jo jag köpte skorna! Im so happy. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Längtar ännu mer till sommaren nu än jag gjorde tidigare. Skorna är verkligen perfekta på alla sätt. Mönstret, klacken, klackens höjd, ALLT! De kostar 199 kronor och är så VÄRT! ♥




Bilderna är tagna av mig och lånas endast vid min tillåtelse.



Carro

klart du blir snyggast i stan sen! :D vi har det underbart i Thailand. Vill inte åka hem.. hoppas ni har de fint i kylan hemma ;) haha



PUBLICERAT: 2011-03-17, 17:34:48 | URL: http://sartfalk.blogg.se/
LORISSA LOVEBOMB

sv: okej! Jag satsar på att bli frisk från min hemska öroninflammation. Särskilt nu när min trumhinna har spruckit >.<



Brännskadorna blöder jättemycket och jag blir alledeles förtvivlad. Jag kan inte ha bh och t-shirtsen blir blodiga :/



Vad ska du göra mer ikväll då?



PUBLICERAT: 2011-03-17, 18:05:43 | URL: http://lorissalovebomb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: