2011-09-21
 16:14:00

SHOPPAT



Har shoppat en hel del den senaste tiden, så nu har jag faktiskt utdelat ett köpförbud till mig själv. Ett av mina inköp har varit dehär söta midjebältet. Köpte de hos Bydee som har hur mycket fina saker som helst!  Klickade samtidigt hem en jättefin cardigan i spets, love it! Skärpet gick ialla fall på 79 kronor och piffar upp vilken outfit som helst nästan.



bilden är tagen av mig och lånas endast vid min tillåtelse.






Miss O

lovelyy



PUBLICERAT: 2011-09-21, 19:53:19 | URL: http://www.olessia.spotlife.se
Sandra

Hej Emma!

Long time no see, hur mår du?

Trevligt att du bloggar igen och midjebältet var så sött!

Iallafall, har du kvar bilder från Vitryssland? Jag skulle bli hur glad som helst om du kunde skicka några bilder till mig då jag inte har några bilder kvar.

Och, du vet det där huset som låg bredvid den byggnaden vi bodde - kommer du ihåg faktan om det? Kommer bara ihåg att det var någon kvinna som bott där..Ta hand om dig! Kram <3



PUBLICERAT: 2011-09-22, 12:30:43 | URL: http://mynameissandylou.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: