2010-12-06
 17:26:44

I MINA LJUSBLÅ MJUKISAR

Haft en superduper dag och fått gjort massa ärenden vilket känns skönt. Fixat en tid hos tandläkarn imorn också då min tandställning gått sönder, inte okej! Däremot är det riktigt okej att jag fick hem mina mjukisar från HM idag. Konstigt nog låg paketet i brevlådan, skönt dock så slapp jag åka och hämta de. Skulle egentligen inte köpa något till mig själv men samtidigt måste man tänka att ibland får man faktiskt unna sig något, och jag har faktiskt jobbat lite nu så jag vet att jag kommer få in pengar på kontot snart.

Jag är en sån person som inte skulle klarat mig utan sina mjukisbyxor. Klarar verkligen inte av att gå i jeans när jag är hemma. Det känns både äckligt och obekvämt. Därför var det dax för ett par nya tyckte jag, då mina andra börjar bli lite tråkiga och de rosa är hos pojkvännen. Mjukisarna är supersköna, det enda är att jag är lite besviken över är färgen. Det är inte alls sådär härligt ljusblå som på bilden. Men nästan och de får duga för jag gillar dem ändå ♥



Emelie <3

Godmorgon Sötnos!

Nu har du chansen att bli dagens blogg! Gå in och tävla!



Puss <3<3



PUBLICERAT: 2010-12-07, 06:34:31 | URL: http://ammis.se
simone

snygga dom var! :D



PUBLICERAT: 2010-12-16, 11:32:17 | URL: http://fattybom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: