2011-04-27
 11:04:00

SWIMSUIT


Denna underbara monkini vill jag verkligen ha. Jag älskar såna här modeller och skulle så himla gärna vilja ha en till sommaren. Dock får vi se hur det blir med den saken, har ju lovat mig själv att inte lägga pengar på sånt jag inte behöver. Men jag kanske behöver en? Eller så kanske jag kan flirta lite extra med min pojkvän... han om någon borde ju vilja att jag ska vara snygg på stranden. Den är från Cubus ialla fall, and Im in love ♥


Bild lånad från cubus.se



BEAUTY SECRETS

Den var riktigt fin! Hoppas att han köper den till dig som en present:) Min man köper mig gärna just bikinis, vet inte varför haha!:D



Kram på dig och ha en fin onsdag!<3



PUBLICERAT: 2011-04-27, 11:07:51 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: