2011-07-20
 11:15:40

FULLT UPP!


Jag har fullt upp hela dagarna denna veckan... de timmar jag inte är på jobbet spenderar jag med min små kusiner som är på besök. Är helt slut när jag kryper i säng på kvällarna och har därför inte uppdaterat. Ska strax åka till jobbet nu med men ska verkligen försöka få upp ett inlägg ikväll!






Emmelist

ja passa på nu!



jag är jättenöjd med allt! men primern som jag tipsat om är kanon även för att dölja mörka ringar under ögonen !!! sen är mineralfoundationarna kanonbra!!!! absolut 100% mineraler!



och paletten älskar jag. mycket bättre färger än i nellys (har den paletten också)

den från l8nyberg har starkare och mer hållbara färger. Sen är alla hennes mineralögonskuggor klockrena! Håller hur bra som helst, och färgen är klockren den med!!!!



ja jag kan hålla på hela dagen ;)



PUBLICERAT: 2011-07-20, 13:11:53 | URL: http://www.emmelist.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: