2011-06-15
 21:22:12

ALDRIG MER NITTON


Inga inlägg på typ två veckor, opsie! Har inte vetat vad jag ska skriva om men idag kände jag mig nästan tvungen. För det här är mitt sista inlägg som 19 åring, imorgon fyller jag 20! Om jag är glad? JAA! Dock känner jag att tiden gärna får stanna efter det, har lite ålders nojja. Vet ju inte vad jag vill göra av mitt liv och jag vill ju inte slösa flera år på ingenting.

Lovar att uppdatera mer imorgon, börjar inte jobbet fören tre så ska försöka trycka in några inlägg innan dess. Nu ska jag strax krypa ner i min säng och sova. Ett tvång jag haft hela mitt liv är att jag måste somna innan 12 dagen innan min födelsedag. Kan bli svårt idag då jag haft svårt att somna de senaste dagarna men jag hoppas jag hinner!


Iiiiih en sån fin vill jag ha imorn!!!!




Anna

Wow verkligen fin tårta, en sån skulle man allt vilja få :)



PUBLICERAT: 2011-06-28, 19:46:25 | URL: http://modeochinspiration.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: