2011-03-27
 20:24:59

IKEA ♥


Är hemma från en dag på Ikea. Har verkligen varit superskoj! Fick med mig två filtar hem, en ram till syrran och galjar. En av filtarna ska jag ha i bilen... funderar på att ge den andra till pojkvännen. Det är alltid bra att ha en i bilen. Ifall det skulle hända nått mitt i vintern och man inte vill frysa ihjäl eller om man vill ha spontan picknick.

Nu ska jag sätta mig framför tvn och äta nått!♥


Bilden är från google.se



LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, jag har bott hemifrån i tre år nu, men det ska bli kul att byta lägenhet. Jag gillar inte den nuvarande så mycket :)



Åh, jag önskar att IKEA fanns i Umeå, särskilt i flyttider som nu :)



PUBLICERAT: 2011-03-28, 09:14:53 | URL: http://lorissalovebomb.se
BEAUTY SECRETS

Yay, jag älskar att shoppa loss på Ikea! Hittar alltid något kul och mysigt. :D



Tack<3<3 Detsamma!:)

Ha en fortsatt trevlig kväll!



PUBLICERAT: 2011-03-31, 20:32:53 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: