2011-03-19
 16:30:00

VÅR/SOMMARKLOCKA!


Köpte nog världens absolut finaste vår/sommarklocka idag på seconhand affären som ligger vid mig. Gick dit med min syster och min pojkvän och som alltid var det jättemycket folk. Men ändå hade ingen sett detta mästerverk innan mig. Fick ge 20 kronor för det. Me like! Ska dock byta armbandet till ett vitt eller beiget. Åh I love it! ♥


Bilderna är tagna av mig och lånas endast vid min tillåtelse.



BEAUTY SECRETS

Vilken vacker klocka!! Verkligen perfekt för våren och sommaren! :)



Jag köpte den fotkrämen från eleven.se. Märket heter Upper Canada så kika in där! Såg dock att just den krämen fanns inte mera, men kanske du hittar något liknande. Eller om dom fyller på där snart.:)

Den kostade under 200 och den räcker sååå länge! Dryg alltså:)



Ha en supertrevlig helg!<3



PUBLICERAT: 2011-03-19, 17:51:42 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
BEAUTY SECRETS

Vad roligt att du ska köra på det med!! :D

Uppdatera sen på bloggen hur det går:) Det är faktiskt en bra känsla när man plötsligt har massa tomma grejer, känns bra på något sätt.



Kram!



PUBLICERAT: 2011-03-19, 19:47:41 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
~ Fatimaswary §

Vinnarna från dagens blogg är uppe nu

Ni klickar på bilden för att komma till bloggen :)

Ny chans imorn till er som inte har vunnit än. Kram



PUBLICERAT: 2011-03-19, 22:41:07 | URL: http://fatimaswary.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: