2011-05-15
 17:28:16

VAXAT BENEN


Kass update men jag har varit aningens upptagen hela helgen. Jobbade i fredags och igår sen har jag umgåts med min prins samt tränat. Fick även vaxat mina ben (ÄNTLIGEN!). Älsklingen är min privata skönhetssalong, underbart. Så jag skulle nästa vilja påstå att jag nog har de finaste benen i stan för tillfället och det är ju inte så dåligt. Egentligen borde man alltid vaxa, tänk va skönt att slippa raka varanandag ungefär. Dessutom blir ju hårstrårna färre sen när de växer ut igen, ett hett tips bara.


Bilden är tagen av mig och lånas endast vid min tillåtelse.


BEAUTY SECRETS

Skönt att ha silkeslena ben!! ;D



Tack så mycket att för dina gratulationer!

Kram och ha en fin tisdag!<3



PUBLICERAT: 2011-05-17, 00:20:15 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: