2010-11-24
 21:05:02

JOBBA ♥

Jag har haft en toppendag. Telefonen ringde imorse och jag åkte och jobbade. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba som förskolelärare på heltid! Dock väntar jag med att utbilda mig till något tills jag är helt säker, har ingen lust att lägga massa tid på något om jag sedan kan ångra mig. Jag jobbar imorgon och på fredag med vilken känns toppen. Behöver pengar på kontot, även om de inte rullar in förens i slutet av december så är det så skönt.

Skulle egentligen sovit hos pojkvännen idag men det blev ju ändrat så fort jag fick veta att de behövde mig imorgon också. Jag saknar honom så himla mycket och vi ses inte alls lika ofta längre. Men man kan ju som sagt inte tacka nej till jobb. Hur mycket det än tog emot. Jag får nöja mig med att det snart är helg och att vi då defenitivt kommer att ses! ♥

Jag älskar dig och helt ärligt vet jag inte vad jag skulle gjort utan dig ♥

Bilden är tagen av mig och lånas vid tillåtelse


Carro Sartfalk

åå gud vilken fin bild! jättesöt! =)


Pojkvännen

Det är jag som har tagit den jue :P nu va du dum :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: