2010-10-05
 10:54:13

and I want to go to London


Jag vill så himla gärna åka på en lite tripp till London nu i höst. Men jag vet att det inte kommer bli av. Har man inga pengar kan man inte heller åka någonstans. Såäre. Jag vill så gärna gå runt på Londons gator med en stor halsduk virad runt halsen. Jag vill att det ska vara kallt ute. Sådär så de sticker i ansiktet, men man fryser ändå inte. Man går där med någon man tycker om går in i affärer och fik för att värma sig. Det låter så otroligt mysigt! Att göra Londons gator osäkra, shoppa och bara njuta av livet. Det är nog min högsta önskan just nu. Även om det inte blir i höst/vinter så hoppas jag i så fall på att få åka dit i vår.


n


Emma

Åhh låter verkligen mysigt <3



PUBLICERAT: 2010-10-05, 23:11:08 | URL: http://medsmakavkyssar

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: