2010-10-10
 12:00:09

FRÅN GBG TILL ULLARE OCH SÅ VIDARE


Igår åkte jag och pojkvännen ner till ullared. Det blev premiär för min del. Bilfärden var supermysig, älskar att åka bil långt. Speciellt med någon man tycker om. När vi väl kom fram och åkt runt på parkeringen ett bra tag insåg vi hur jävla lång kön in var. Man gick och så trodde man att man kommit till slutet men nej, då gick den runt nästa hur och nästa och nästa. Det var GALET mycket  folk! Vi gav upp och åkte därifrån i några timmar och åkte sedan tillbaka. Då var kön betydligt kortare men inne i varuhuset var ju alla de människor som köat på parkeringen innan, så de va kaos. Men jag fick ialla fall med mig lite fina saker hem och de fick J me. Det var helt klart en lyckad dag ♥

Detta köpte jag:


Hårnålar, hårspray


nailstickers, nagellack, lösögonfransar


Mineralpuder, pincett, ögonskuggspenselar, ögonfrans/ögonbrynsborste


Tröja


knästrumpor, 2 leggins



simone

härliga produkter :)



PUBLICERAT: 2010-10-11, 13:08:13 | URL: http://fattybom.se
sara westerlund

söta grejjer! Speciellt legginsen :)



PUBLICERAT: 2010-10-12, 14:49:33 | URL: http://saaaraw.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: