2010-10-15
 22:00:05

WISH IT WAS WRITTEN IN THE STARS



Många gånger undrar jag vad de ska bli av mig. Jag vet inte vad jag vill jobba med så jag kan inte utbilda mig. Jag söker jobb som jag ändå inte får, varför? Jo för jag har ingen erfarenhet. Men hur fan ska jag få erfarenhet om det aldrig får bli en fösta gång? Jag är sjukt trött på att inte ha något, de får en att känna sig så himla meningslös. Man börjar ge upp för de känns så sjukt jävla meningslöst.

Sökte in till några kurser till våren och en börjar redan i november. Jag hoppas så innerligt att jag kommer in på den. Barista, det är väll inget jag vill jobba med forever men det känns som att det är en bra start tills jag vet. Kommer jag inte in på den nu i november har jag även sökt till samma kurs som börjar i januari. Det blev även en truck utbildning och några engelska kurser på universitetet. Bara ifall att.




Emma

Åhh braa :D Barista låter ju ganska kul ju! Även om du inte vill jobba med det tills du är 65 men ändå något att göra på dagarna, låter ju toppen <3 Håller tummarna :D



PUBLICERAT: 2010-10-17, 09:24:10 | URL: http://medsmakavkyssar

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: