2010-09-24
 09:44:40

FIGHT FOR YOUR LIFE


Jag vet inte hur många gånger jag tittade mig i spegeln igår, men jag fullkomligt älskar min nya frisyr! Sen att jag börjat träna igen känns bara ännu bättre, nu är det enda som saknas ett jobb. Gör verkligen mitt yttersta, så jag hoppas de ger resultat snart.

Det händer inte så mycket nu för tiden, alla dagar ser väll ungefär likadana ut. Vilket tråkar ut mig något så fruktansvärt! Dock händer det lite mer nu än för någon vecka sen. Nu har jag ju börjat träna igen, kompisar som hade jobb i sommar söker nu nya jobb vilket innebär att man ibland kan träffa dem. Så dagarna är faktiskt bättre nu. Ett tag ville jag bara ta mitt pick och pack, resa iväg någonstans och bara stanna där tills allt kändes bättre. Jag funderade faktiskt på att flytta upp till sommarstället en vecka eller två, men ganska snabbt insåg jag att jag aldrig skulle våga vara där själv om kvällarna. Nu känner jag inte de behovet längre. Har fått nya krafter, visst det är sjukt jobbigt att vara arbetssökande. Men man får aldrig någonsin ge upp! ♥



Bild från i sommras när jag var på landet.


FIONA - en ointressant vardag

vad underbart _D



PUBLICERAT: 2010-09-24, 10:09:12 | URL: http://lovefiona.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: