2011-04-18
 20:23:24

IM WALKING ON SUNSHINE


Tiden gick fort på jobbet idag och efteråt träffade jag min underbara vän Karin. Vi har skrattat, fikat, pratat och tittat lite i affärer. Vädret har ju varit helt underbart idag så det var skönt att sitta ute i solen och bara prata av sig. Hoppas att det blir sån här sommarvärme resten av veckan, skulle vara helt underbart om jag fick sånt här väder när jag är i Stockholm. Gärna resten av året också för den delen. Ser fram emot imorgon då jag ska möta upp mamma i stan efter jobbet. Ska bli mysigt att bara kolla runt lite hon och jag. 

Nu ska jag äta nått, är smått hungrig.

 


sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jo min helg var bara bra :) Ska du göra något roligt i veckan nu då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



PUBLICERAT: 2011-04-19, 10:53:43 | URL: http://sannalitens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: