2011-02-02
 12:10:00

DAG 2 - min första kärlek


När jag var liten gifte jag mig varje dag med min dåvarande bästavän Patrik. Han köpte ringar till mig i en såndär automat som finns utanför mataffärer. Hans syster var präst och min syster plockade blommor till oss. Det var väll min "första kärlek". Efter det har jag alltid blivit sårad av mina pojkvänner och inte varit kär på riktigt. Haft oturen att hitta killar som dumpar en via msn, mail, sms och genom att bara bli dissad. Därför har jag väldigt svårt att lita på killar.

Men just nu är jag riktigt kär och jag har hittat min soulmate. Visst, vi har vårat förflutna och det är en ganska lång och jobbig historia. Men jag kan faktiskt förlåta och glömma. Alla är väll värda en ny chans. Jag är ialla fall jätteglad att jag gav Johan en ny chans. Vi "dejtade" i några månader innan vi blev tillsammans och vi tog små steg framåt hela tiden. I början av vårt förhållande hände något fruktansvärt och jag var tvungen att visa att jag verkligen fanns där för honom. Jag tror det är det som gör att vi har så starka band till varandra. Vi har delat smärta, sorg, glädje och allt därimellan. Han är den personen jag verkligen litar på mest i hela världen och han är inte bara min pojkvän utan även min bästa vän. Johan är min första största riktiga kärlek ♥

Min favorit bild på oss, från i sommras när vi var i Danmark!

Bilden är tagen av mig och lånas endast vid min tillåtelse.


Millah

Ja den är riktigt fin =)



PUBLICERAT: 2011-02-02, 17:01:39 | URL: http://millahoman.blogg.se/
Carro

Jag är verkligen skit glad för eran skull. Ni passar ihop som fan och kommer säkert vara ihop för resten av livet. Jag hoppas på det för eran skull iallafall! :)



PUBLICERAT: 2011-02-04, 12:40:23 | URL: http://sartfalk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: