2011-02-01
 20:54:54

Day 1 - Presentera mig själv


Vart ska man börja? Jag heter Emma (Emmsie) och är född 1991. Alltså fyller jag 20 i år, jag går igenom en kris nu. Jag vill inte bli äldre, efter tjugo får det gärna ta stopp så jag inte blir gammal. Just nu håller jag på att försöka bestämma mig för vad jag ska utbilda mig till. Vill helst få det gjort så fort som möjligt. Vill nämligen jobba, tjäna en stor hög med pengar och flytta till min egna lilla lägenhet. Älskar inredning så kommer lägga mycket tid på det, inte bara köpa allt i all hast för att man behöver det. Det kommer få ta sin tid helt enkelt.

Annars gillar jag allt som handlar om skor och väskor. Det finns ingen gräns på hur många man kan ha. För mig handlar det inte bara om att vara en accesoar, i mina ögon är det konstverk. Har lite skor och väskor på väggarna i mitt rumt också. Like it! Kommer inte på så mycket mer att skriva nu... Jag försöker alltid se det possitiva i allt, man ska aldrig gräva ner sig i mörkret! ♥



Bilden är tagen av mig och lånas endast vid tillåtelse.





Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah



PUBLICERAT: 2011-02-01, 21:59:14 | URL: http://millahoman.blogg.se/
BEAUTY SECRETS Tävling pågår!

Detta var intressant att veta om dig!:)



Tycker också väskor och skor är som konstvärk!<3

Ta en Chanel 2.55 till exempel.



Sv Tack så mycket;)



Ha en trevlig onsdag snygging!



PUBLICERAT: 2011-02-01, 22:30:02 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
Julia Beckman

Har frågestund på bloggen, kika in och ställ en fråga om vad du vill! :)


KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: