2011-02-27
 17:56:36

DAY 26 - mina rädslor


Något jag är riktigt riktigt rädd för är faktiskt getingar. Jag skulle nog till och med kalla det för en fobi. Jag kan få ångets när det blir sommar. Jag älskar egentligen sommaren, men så finns det ju getingar. De förstör så himla mycket för mig. Ibland kan jag tycka det är jobbigt att gå ut på grund av de. Jag vill inte sitta ute och äta för då kommer dem garanterat. Sitter man ute och äter skriker jag och springer för livet så fort de kommer en geting. Men det värsta är nog när man sitter på bussen/tåget/spårvagnen och inser att det är en geting där inne. Ibland har jag hoppat av några hållplatser tidigare bara för att slippa den. Iblans sitter jag kvar, på helspänn helt livrädd. Dessutom verkar det som att getingar precis som hundar känner av om man är rädd. För det är ALLTID mig dem är på. De flyger till och med efter mig om jag springer fastän det finns massa andra människor att sticka. Inte okej.


Klarar inte av att se bilder på dem så det blir tyvärr ingen bild...



Carro

Förstår precis vad du menar! Min fobi för spindlar, usch säger jag bara!!



Kram



PUBLICERAT: 2011-02-28, 15:40:31 | URL: http://stylingshit.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: