2011-02-09
 09:32:00

DAY 9 - Min tro


Jag vet egentligen inte vad jag tror på. Jag tror på att allt händer av en andledning. Det är inget som händer utav slumpen. Samtidigt tror jag lite på en Gud också, eller kanske inte Gud utan mer en högre makt kanske. Ibland ber jag till någon där uppe. Men jag har inte kommit underfull med vem eller vad. Jag kan tycka det är skönt att bara vända mig till någon som inte behöver svara på mina frågor och samtidigt be om hjälp och ett vakande öga. Jag tycker det är komplicerat det här med tro, men det viktigaste är väll att man inte påverkas av andra I think.



Pinkpiercing ♥

svar: kul att du är med :D



PUBLICERAT: 2011-02-09, 14:04:12 | URL: http://pinkpiercing.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: