2011-01-13
 19:22:31

110113


Fick min kamera idag så jag har spenderat rätt mycket tid med att sitta och trycka på den. Bilderna har sån himla bra kvalitet så det finns typ inte. Supernöjd! Kommer nog bli mycket roligare att blogga nu när man kan ta fina bilder också.

Tänkte passa på att visa mina fina hörlurar jag fick av mig pojkvän! Fick ju en shoppingrunda av honom i julklapp så jag passade på att köpa dessa. Har velat ha sådana ett tag nu men inte riktigt känt att jag haft pengar. Men nu är de mina och jag tycker om dem så himla mycket ♥



 
Bilden är tagen av mig och lånas endast vid min tillåtelse.



Sändrew

Aww mah gaaaaaawd!!

Emma, seriöööst, ge mig Hello Kitty hörlurarna och det är bums!! Gaahahahahahahaha grrnnfffss ajnmbsnad,mnabccbadmnasdjsajaölskfjcalkjk mhhhmmm..



PUBLICERAT: 2011-01-17, 01:49:08 | URL: http://mynameissandylou.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: