2011-01-17
 21:39:57

THE DENTIST


Inte blivit något bloggande idag. Har inprincip haft fullt upp. Imorse bar det av till tandläkaren, de fixa lite med tandställningen och så. Efteråt gick jag på stan en sväng innan jag åkte hem och sen dess har jag nästan suttit och förberett mig inför imorgon. Berättar mer imorgon om vad som händer. Tänker att det kanske ger otur om jag berättar om de innan.

Måste bara berätta vilken tur jag hade förut! Tittade runt på stan och gick in på Indiska, och där hittade jag ett skärp som jag tittat på hur länge som helst fast som nu var på halva reapriset! Så istället för att betala 129kr så fick jag betala 40 kr. Ett riktigt kap! En såndär kärleksfull affär man bara blir så glad över. ♥



Bilden är tagen av mig och lånas endast vid min tillåtelse.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: