2011-01-30
 20:01:10

UNIVERSEUM


Blev en trip till Universeum med älsklingen idag, hur mysigt som helst! Jag tycker det är så himla roligt att gå och titta på djur. Kanske är jag lättroad men jag skulle kunna stå och titta på till exempel bläckfisken i timmar. Jag blir så himla faschinerad av dem och så är det gulligt med djur. Sen blir det väll kanske extra mysigt när man gör något sånt här när det bästa man vet är med ♥







Bilderna är tagna av mig och lånas endast vid min tillåtelse.



BEAUTY SECRETS Tävling pågår!

Aww så fina:) Älskar djur!<3



Kika gärna in min tävling av Marc Jacobs Lola-parfym!



Kram & ha en skön kväll!



PUBLICERAT: 2011-02-01, 15:54:14 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: