2011-06-01
 12:33:05

VÄSKAN PACKAD, BERLIN HERE I COME


Väskan ligger färdig packad på golvet och jag vill att tiden ska gå fortare så att jag kan åka snart. Var precis iväg och växlade lite mer pengar, bättre med för mycket än för lite. De som blir över kan jag ta med mig till Grekland sen också dessutom. Det enda som stör mig är den där jäkla bakterien som finns där nere, har inte lust att äta någonting när jag är där längre. Men jag får helt enkelt undiva ALLA grönsaker för jag tänker då inte bli sjuk.
Kanske uppdaterar mer idag annars hörs vi när jag kommer hem igen!♥






BEAUTY SECRETS Vinn Moroccan Oil!

Ha en SUPERKUL resa!!!<3



PUBLICERAT: 2011-06-01, 15:18:59 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
kajsa

vad ska du göra i berlin? :) du och carro måste komma till mariestad snart med :) kraam


L I S A

tack så jättemycket för att du röstade på mig! :)



PUBLICERAT: 2011-06-05, 20:11:48 | URL: http://lisaistheone.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: