2011-03-01
 21:26:46

DAY 29 - Mina ambitioner


Mina ambitioner är att leva livet fullt ut. Även om jag kanske känner att jag inte riktigt gör det just nu. Men min tid i livet kommer. Jag behöver bara lite tid. Jag vill ut och resa, upptäcka världen. Utbilda mig till något jag verkligen brinner för. Leva ett roligt och hälsosamt liv med min familj, pojkvän och underbara vänner.



Bilden är min och lånas endast vid min tillåtelse.


t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är dagens bloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom. om inte så finns det en ny chans igen :)



PUBLICERAT: 2011-03-02, 19:59:28 | URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Carro

Jahaa, det hade jag inte förstått :p aa Göteborg har jag ju inte så stor koll på hehe. Den är jättemysig, så om/nästa gång du har vägarna förbi Stockholm så rekommenderar jag den starkt iallafall! :)



Ja, det tycker jag du ska prova :)



kram



PUBLICERAT: 2011-03-03, 03:04:04 | URL: http://stylingshit.se
AMANDA FALK

väldigt vacker bild :D

Sv: Tack snälla för din fina kommentar om min blogg, kul att du gilalr den och tycker den är lagom personlig! Jag skriver ju absolut inte om privata saker, tycker inte det hör hemma i en allmän blogg på internet, men man måst eju få dela med sig av personliga saker utan att det ska vara mitt fel att någon stalkar mig :O Menmen, det är min åsikt, alla tycker olika! :)



Hoppas du får en fantastiskt bra lördag i solskenet!



PUBLICERAT: 2011-03-05, 12:55:46 | URL: http://amandafalk.se
AMANDA FALK

väldigt vacker bild :D

Sv: Tack snälla för din fina kommentar om min blogg, kul att du gilalr den och tycker den är lagom personlig! Jag skriver ju absolut inte om privata saker, tycker inte det hör hemma i en allmän blogg på internet, men man måst eju få dela med sig av personliga saker utan att det ska vara mitt fel att någon stalkar mig :O Menmen, det är min åsikt, alla tycker olika! :)



Hoppas du får en fantastiskt bra lördag i solskenet!



PUBLICERAT: 2011-03-05, 12:55:47 | URL: http://amandafalk.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: