2011-03-16
 20:56:35

DENTIST TOMORROW


Funderar på att krypa ner i sängen, inte för att jag är jättetrött. Men det skulle vara skönt att få sova ut lite. Imorgon ska jag till tandläkarn. Jag ser både fram emot men samtidigt inte. Det gör så ont när de spänner tandställningen men jag har börjat se resultat. En enorm skillnad emot hur det såg ut tidigare, mina tänder är faktiskt riktigt fina nu och då har jag bara haft den ett år. Tänk när alla gluggar är borta då!? Det är verkligen värt all smärta. Jag längtar tills jag får ta ut den och ha världens finaste leende. Funderar faktiskt på att fråga tandläkarn imorgon hur länge hon tror jag behöver ha den. Har inte frågat de än, har mer tänkt att det får ta den tid det tar. Ska bleka mina tänder när de är klara och eventuellt sätta på en sån lite diamant på en tand. Har du haft tandställing? Var det värt de?

Rälsen är en acsessoar för mig nu, mitt bling bling... vem vill inte blinga?

Bilden är tagen av mig och lånas endast vid min tillåtelse.





Carro

Jag har haft räls både uppe och nere och det var så värt de! man blir skit snygg efteråt, men känns lite naket :)



PUBLICERAT: 2011-03-17, 16:07:50 | URL: http://sartfalk.blogg.se/
Carro

Har haft tandställning och fyfan va mycket man fick gå igenom, men precis som det står i kommentaren här ovanför så var det så otroligt värt! Värt all smärta och allt som medkom, va så jäkla glad när jag fick ta ut den!



PUBLICERAT: 2011-03-18, 02:11:17 | URL: http://sneaks.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: