2011-03-07
 17:55:57

MONDAY


Haft en helt vanlig dag på jobbet, kul alltså! Det enda problemet är att jag är så himla trött när jag kommer hem. Har haft jätteont i knät hela dagne också, så ibland har det nästan varit så att hela benet vikt sig. Hoppas verkligen det blir bättre tills imorgon.

Hela denna veckan kommer jag bara längtar tills på fredag. Nu tänker ni säker, vem gör inte de? Och det är ju sant. Men denna fredagen kommer vara speciell för mig. Jag och min pojkvän har två år tillsammans. Vi ska ut och äta sen har vi inte bestämmt mer. Men jag har lite små önskemål såklart. Om vi har bil vill jag så himla gärna åka till havet. Så jag hoppas att det är sådär fint väder som det var denna helgen.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: