2011-03-28
 18:00:02

my new healthy life


Har ett tag suttit och haft beslutsångest om vilket nagellack jag skulle ha. Nu har jag ialla fall målat dem ljusrosa, det blev inte superbra men det får duga. Ändå ingen som ser dem på jobbet då jag har handskar så det spelar väll inte så stor roll skulle jag tro.

Har även gjort ett "sötsaks" schema... I nuläget äter jag något sött så som godis, kakor, glass osv varje dag. Men nu ska jag sätta stopp för det. Nästa vecka ska jag sluta äta sötsaker måndag till torsdag. På de ingår en prommenad varje dag eller gymmet. Ska sätta upp mål för varje vecka framöver. Tror det är lättare att hålla de då än om man sätter upp för flera månader. Hoppas på att jag kan klara det denna gången. Har hört att andra veckan ska vara jobbigast och om man klarar den klarar man allt sedan. Vi får se! Har också bestämt att jag ska sluta småköpa saker hela tiden. Jag tänker alltid "men den kostar bara 20 kronor, det är ju inget". Men räknar man ihop alla de småkostnaderna tror jag att jag kan spara rätt mycket varje månad faktiskt.


Bilden är från google.se



LORISSA LOVEBOMB

vad kul, jag började mitt nya liv idag också :D



Vad gör du då, förutom att svara på kommentarer? ^^



PUBLICERAT: 2011-03-28, 19:28:15 | URL: http://lorissalovebomb.se
lindshe-svart bälte i shopping!-

Jag älskar att vårsolen håller på att titta fram lite smått :) Blir så skönt och varmt om dagarna då och man kan lämna vinterjackan hemma!

Vill du också ha bort snön typ nuuu? =)



PUBLICERAT: 2011-03-28, 19:56:54 | URL: http://lindshe.blogg.se/
GUEVACCI

Sent svar men :P min helg har varit fantastisk ^^ hur är det med dig? :)



PUBLICERAT: 2011-03-28, 20:17:49 | URL: http://guevacci.se
LORISSA LOVEBOMB

sv: okej :D Jag ser på SATC!

Helt random fråga kanske, men har du någon favoritgrönsak? Funderar på vad tusan jag ska ha på min vegetariska pizza imorgon.. ^^



PUBLICERAT: 2011-03-28, 22:50:59 | URL: http://lorissalovebomb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: