2011-03-06
 13:09:45

TRAIN


Kom hem från gymmet för ett tag sen och har precis slängt i mig lite lunch. Om en stund blir det promenad i det underbara vädret med kameran. Har inte varit på gymmet och tränat på hur länge som helst. Jag har helt enkelt ingen ork efter jobbet. Men ska nog börja ta tag i det igen. Men slutat träna har jag ialla fall inte, har några övningar jag kör hemma varje dag. Lite mage, rumpa lår. Man vill ju vara snygg till sommaren! Blir alltid så sugen på att sola när jag är på gymmet också, vet att det inte är speciellt bra men jag solar ju inte direkt varje dag. Ska nog göra det någon dag nu i veckan.





emelie

Veckans blogg-vinnarna är utsedda, gå in och kolla om du blev en av dom! Annars finns en ny tävling i samma inlägg! Kram



PUBLICERAT: 2011-03-06, 15:37:37 | URL: http://mmeeli.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: