2011-05-04
 09:37:56

KRETA EN VECKA ♥


Igår kväll bokade jag och älsklingen vår resa. Så i sommar kommer vi tillbringa en vecka på Kreta och jag är så himla glad så det finns inte. Det känns så bra när man väl har bokat för då vet man verkligen att det kommer bli av. Nu ska jag strax iväg till jobbet så jag hinner inte skriva så mycket mer nu. Jobbar till 19.30 idag så jag skriver mer när jag kommer hem igen. ♥

 




BEAUTY SECRETS 2 tävlingar!

Jag ÄLSKAR Kreta! Åh ni kommer ha det så skönt där!!

Var i Agia Marina i Oktober. Vill tillbaka!



Ja, oljan är helt makalös! Kan avslöja att jag ska lotta ut en i snar framtid!;D



Ha en fortsatt trevlig torsdag sötnos<3



PUBLICERAT: 2011-05-05, 14:59:55 | URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: